mysteryy34 Tabiki olabilirsiniz ama kimyasal gebelikte olabilir.Çokça yaşamış biri olarak söylüyorum adetim iki gün geçince 15-25 falan çıkıyordu iki gün sonra kan veriyordum artış olmuyordu kimyasal gebelik yaşıyordum.Bu sefer adetimden 4 gün önce 13 çıktı adet günümde 180 çıktı sağlıklı oldu çok şükür hamileyim.Ama herkeste aynı olacak diye bi kaide yok belki geç yumurtlama yaşamışsınızdır geç döllenmedir önemli olan iki gün sonra kan verdiğinizde iki katı artmış mı o inşallah istiyorsanız eğer hamilesinizdir 😍