Goncagl Gri kan istedi bide idrar ama baya kağıt vardı elimde başka şeylere de bakıcam heralde onlarla anlamadim
Zulubik Benim de yarın 5 hafta olacak inşallah. İlk gebeliğim boş gebelikten dolayı düşükle sonuçlandı. Şimdi 7 haftalık olmadan muayeneye gitmicem. Anormal bir durum olmazsa inşallah.
nk1 Arzu29 baktırmıstım ama cok erken zmaanda anlamamıstık sonra keseyi tek görmüştük daha çok yeniyken ve bi baktık ki daha sonra kanama diye gittik Rabbim öyle güzel şaşırttı ki bizi iki kese 👼👼
Happynrbn nk1 kanamaniz cok yoğun muydu akinti şeklinde miydi bu şekilde mi anlaşılıyor acaba ikiz belirtsii
Htcgnl Gulzade bende 4+4 üm p. Tsi günü keseyi gördük önümüzdeki perşmbe kalp atışı için gelin dedi inşallah vardır bebiş 🙏🙏🙏
Arzu29 nk1 hiç anlamadım ben bu işten arkadaşımın adeti iki hafta geçti nerdeyse 14000 de benimkisi 9000 çözemedim yazdım hatta edet günü gelmeden değeri benim gibi olan varmı diye 🤔 o yüzden size sordum beta değerini