Gulzade Kızlar 5 haftalik hamileyim çok halsizim surekli uyumak istiyorum yemek yemek istemiyorum var mı aranız da bunları yaşayanlar 🙏
Goncagl Gulzade 5+4 olduk bizde biraz önce geldim doktordan keseyi gördük haftaya da kalp atisi için gidicem tahlil filan da verdim arada uykum çok geliyo mide yanması bulantısı oluyo her zaman degil ama
Htcgnl Gulzade bende 4+4 üm p. Tsi günü keseyi gördük önümüzdeki perşmbe kalp atışı için gelin dedi inşallah vardır bebiş 🙏🙏🙏
laboratuvarbebegi1 Bende 5+3 tüp bebekle hamileyim canım hep yorgun sürekli uyumak istiyorum bel ağrım oluyor ara ara kasık ve karın ağrısı oluyor kesemizi gördük kalp atışlarını bekliyoruzz ❤️🙏
Gulzade laboratuvarbebegi1 ben daha kesemizide gormedim hep uyku hep bulanti kasık agrimda bas agrimda cok oluyor 😑
Mucizem4 laboratuvarbebegi1 canım senin transferin ne zamn oldu bende bugün keseyi gördüm ama 4 bck 5 hafta falan dedi net bişey demedi yani ultrasonda belli olmazmıydı günü gününe
Ebrarrebral laboratuvarbebegi1 canım Rabbim sağlıkla hayirla sıkıntısız bir hamilelik yaşayıp saglikla melegini kucagina almayi nasip etsin insaalah😊
Ecrinbzkrt Arzu29 canım benımde 5.haftada ultrasonda gozukmedı bebek kese ama alttan muayne edınce gozuktu 2hafta sonra gel demıstı haftaya gıdıcem inş normal ultrasonla gorurum
Gri Sabah gittim keseyi gördük fakat bebeği göremedik bir hafta sonra tekrar gideceğim inşallah sağlıklıdır Rabbimin mucizesi diyorum bize bağışlasın🙏
Aynurnaz Ben 5+6 yim ilk muayene gitmedim daha 7.haftada gidicem inşallah kalp atışı ve kese için Bende de co kurulu hali hafif bulantı sol tarafimda ağrı segirme oluyor arada çok uykum geliyor ama ya çalışıyorum bide
Gri Arzu29 Görürsün inşallah bende çalışıyorum ama kanamam olunca rapor aldım. Kanamam kese içi veya dışında görünmedi düşük tehlikesi olabilir dedi dinleniyorum Rabbim duyuyor görüyor hayirlisini göstersin🙏
Gri Ara ara solumda batma oluyor, hafif adet ağrısı gibi ağrım oluyor uykuda geliyor. Sizlerde günlük 3lt su tüketiyor musunuz?
nk1 Merhaba hanımlar, bende 5+5 haftalık hamileyim. 4 gün önce kanamam oldu az bi şekilde doktora gittik vajinal ultrasonla baktı bir de öğrendik ki ikiz gebelikmiş🙏🏻 Keseleri gördük. Yarın kendi doktoruma kontrole gideceğiz bakalım ne diyecek