Hulyalp canım çok geçmiş olsun inşallah sorunsuz atlatırsın bugunlerini 😑 yata yatada olsa 36 haftayı görürsün inşallah strese sokma kendini. Sen progestan fitil iğne kullanıyormuydun önceden buna ragmen mi kısaltma oldu benim doktor bana rahim ağzın kapalı dedi ölçmedi sanırım ama iğneyle fitil vermişti salı günü gidip iğneyi bide tetenozun ikinci dozunu vurundum dün çok ağrım oldu hem kolumda hem bacagım da ikiside yaglı iğneymiş yaktı sürekli canım acıdıgı için hep sağa yattım bu sefer sağ kasıgım bacagım agırdı Bi iki kezde rahmime elektrik çarpar gibi sancı girdi dün acaba aynı şeyler mi korktum karnım sertleşiyor Du iğneden sonra olmadı bidaha ama bebekler çok toplanıyor elime geliyor yani