Minikaydoganlar Omrnhatunu evde misin evdeysen dinlen kalkma hiç bide stres yapma hiç bişeyi benim hep sıkıntıdan oldu 😑
Omrnhatunu Minikaydoganlar evdeym çokta stresli biriyim benmde hep stresten oldu pazartsiye kdr bi ağrım olmazsa Pazartesi kontrolüm var
Hulyalp Kizlar bugun 3.gunum hastanede. doktor gelicek diye beklerken gelir gelmez beni cagirdi odasina. Gittim once bebislerime bakti cok sukur iyi durumda yavrularim. Alttan tekrar rahim agzina bakti ayni gibi acilman yok dedi bin sukur. Ama sabahki kasilmalarimdan hic hosnut kalmadi. Cok inatci sancilarin var dedi 24 saat magnezyum serumu tedavisi baslanicak. Sonda takildi idrar takibi yapilacak. Kalan ilaclar da aynen devammis.
Hulyalp Omrnhatunu yoktu hala yok cok sukur canim. Sadece rahim agzinda kisalma var. Kasilmalar rahim agzinda dahada kisalmaya sebep olmasin diye durdurmaya ugrasiyorlar.
Hulyalp Omrnhatunu gecmis olsun canim cok zor. Magnezyum verdiler damardan alev topuna dondum. Sana da yaptilar mi bu tedaviyi
incialby Hulyalp canım bende ikiz bekliyorum 31 haftalığım bende de gebelik zehirlenmesi ve sancı çıktı bugün yatışım veriliyor oğluma giden kan akışı azalmış sanırım 1-2 güne alacaklar inşallah sağlıkla doğsun bebişlerimiz sağlıkla kucağımıza alalım🙏🏻
Hulyalp Meeemoom Allah razi olsun canim. Evet ama insan yine de tedirgin oluyor her muayene de aglamakli oluyorum