Didemm91 cnm yani tam zamnı bnce belki iki üç hafta önceden ufak ıgak başlayabilirdn ama innaki önceden başlamaya hiiç getk yok yani böyle 20 haftalıkken falan başlıuolar çok erken gidiyosn ztn öncedende netten araştırdıysan brşaz markalar vs ne alacağına karar verdiysn almk çok kolay bşde bütcene göre tabi 🤣🙈😂geç kalmış sayılmazsn bizde 26 ya gircz inşAllah ufaktan başlamayı düşünüyrz bizde daha hiçbirşey almadk bn sadexe araştırıyorm markaşar vs karar verdm sayılır bebk arabası dışnda tabi o şeklde