Deletedmom133 Didemm91 günlük vakit olmaz bebekten diye yapılıyor vakit bulurum dersen sen bilirsin kendin yaparsın aslında ben oturduğum yerde yaptım mayalı poğaça ertesi gün börek sardım milföyde sardım pratik oluyor
Aynan Didemm91 maşallah ya ben de gaza geldim haftaya halıları satırları yıkamaya vericez onlar yikamadayken de temizliği hallederim yavaş yavaş kısmetse ama benim 1 gün sürmez en az 1 hafta 😂
Didemm91 Aynan evet en az 1 hafta sürer biz de öyleyiz evi temizledik yatağı arabası kuruldu halılar kıyafetler çanta yerleştirme hepsi duruyor temizliği yapmasaydık kalırdı öyle 😊
Cimcimeninannesi Didemm91 bende 34 haftalığım hatta yarın 35 olucaz.benimde beşik puset hazır değil daha ama en azından çantanı hazırlasaydın. Bizim çantamız 1,2 eksik haricinde tamamlandı bence en kısa sürede tamamla👍🏻
Ryhnytm Didemm91 ay benimde öyle halıları vercem bugün bide koltuk yıkatcam başka da bir iş kalmıyo heralde bide çanta falan yerleşirse benden iyisi yok😊
Didemm91 Ryhnytm ay benim koltuklar da duruyor daha 😒 nasıl yıkatacaksın? Ben yavaş yavaş sileyim dedim
Ryhnytm Didemm91 ben hep siliyordum dıştan temizde içine siniyormuş pislik yıkamacılar gelip evde yıkayıp gidiyormuş bakalım ne kadar pislenmiş görücem😂bu sefer onu deniyeyim dedim silmeyle başa da çıkamam belim ve sırtım çok ağrıyo inş memnnun kalırım vereiğim paraya değer
Didemm91 Bettby ben de önce erken dedim sonra acaba geç mi kalıyorum dedim bir de anneler daha erken diyorlardı sürekli sizin 38 haftaya kalma sebebiniz neydi merak ettim 😄 daha mı iyi yoksa farklı sebeplerden dolayı mı ? 😊
Ryhnytm Didemm91 takımı 100lira emin ol silip kendimi yıprattığıma değmez youtubeda videoları var izle 😂ben canım sıkıldıkça izliyorum rahatlatıyor😂😂
Tugbastug @Didemm91 bende 35 haftalık ken hazırlamıştım herseyi 😊çok geç kalmıştım yardım eden bir yakının yoksa çok zor oluyor... ben o dönem yalnızdım minicik bir sürü parça yapboz gibi eşleştirme ile geçiyor birkaç saat 😊
Bettby Didemm91 biraz daha rahatım bu ikinci hamileliğim oldugu için sanırım ilkinde bende bu zamana kalmamıstım ama bu sefer böyle oldu ya erken gelirse ya yetişemezsem gibi endişeler yasadım tabi ama yetişti cok sükür :))