Didemm91 bebegımın kıyafetlerini 28.haftalarda yıkadım ütüledım astım, odasını 35.haftamda bıtırdım herseyını aldım , 2 gün oncede doğum için hastabe çantamı hazırladım bekliyorum 🙏37+3 olduk sükur🙏38de catı muayenem var bakalım neler olacak, nasip..ama tavsiyem bıran önce başlayın çok ayrıntılı isler, vücut agırlastıkca bazen kolunuz kalkmayabiliyor çabuk yorulabılırsınız..son haftalarınızı dinlenerek yürüyüş yaparak kendinıze zaman ayırarak gecırmenizi tavsiye ederım