Didemm91 kbraknt evet siz de benim gibi beklemişsiniz. Bazen internet alışverişlerinde aksilik olabiliyor bence siz de yapın bitirin 😊
Selvis Didemm91 bem de 38 dediydim de hayaller ve hayatlar. 39 olunca Afedersin ama ödüm bi tarafıma karıştı 😄😄 40+1 gecesi doğdu sabahın suni veeceklerken
Didemm91 Selvis senin ikinci mi o zaman ? Bende de ufaktan korkular başladı ama daha erken diye kendimi avutuyorum 😄🤭
Defnederen012 [url=https://hizliresim.com/mMQPmV][img]https://i.hizliresim.com/mMQPmV.jpg[/img][/url] 38 haftalık olduk hazırız artık. Esktradan resimde olmayan çıkış için kendime kıyafet puset ve yastık kılıfı var.😍
Didemm91 Defnederen012 ay maşallah herşey hazır görünüyor 😍 kaç kilo oldu bebiş ? Bekleyişler nasıl gidiyor ?
Deletedmom133 Didemm91 32 de çantamız hazırdı hediyeliklerde buzlukta ikramlıklarda hazır sakin sakin doğumu bekliyoruz bence senin zamanın canım sonra insan ağırlaşıyor 😘
Didemm91 Deletedmom133 benim hediyelikler de tamam ama ikramlık bir şey ayarlamadım ben ya kimse de söylemedi 😕
Ryhnytm Didemm91 yapabildiğin kadarını yap kuzum sonraki haftalar daha da zor olacak gibi bekletme daha da fazla
Didemm91 Ryhnytm evet halılar kaldı sadece onlar da yıkanır kurursa geriye yerleştirme kalıyor en heyecanlı kısmı da orası sanırım 😍
Deletedmom133 Didemm91 yap canım iyi oluyor poğaça 2 çeşit kurabiye börek fincan kek yatım attım buzluğa gelen olduğu zaman çikolata sosu dök süsle güzel duruyor sunum olarak 😀
Aynan Didemm91 maşallah ya ben de gaza geldim haftaya halıları satırları yıkamaya vericez onlar yikamadayken de temizliği hallederim yavaş yavaş kısmetse ama benim 1 gün sürmez en az 1 hafta 😂
Ryhnytm Didemm91 ay benimde öyle halıları vercem bugün bide koltuk yıkatcam başka da bir iş kalmıyo heralde bide çanta falan yerleşirse benden iyisi yok😊
Didemm91 Deletedmom133 hadi ya günlük yapılsa olmaz mı 😕 o kadar hazırlığı tek başıma yapamam anneler de oruç bi hazırlık daha çıktı gördün mü 😄
Erenbatununannesi Didemm91 bende 34 haftalık oldum beşiğini arabasını eşyaları aldık Bi tek kıyafetlerin yıkanması kaldı. Sizde biran önce halledin daha fazla ağırlaşmadan. Benim hareket edecek halim olmuyor artık pek
Didemm91 Erenbatununannesi ben de aynı sizin gibiyim herşeyi alındı şimdi babasına yatağını falan da kurdurdum arabasını da kurdu geriye kıyafetler kaldı 🥰
Deletedmom133 Didemm91 günlük vakit olmaz bebekten diye yapılıyor vakit bulurum dersen sen bilirsin kendin yaparsın aslında ben oturduğum yerde yaptım mayalı poğaça ertesi gün börek sardım milföyde sardım pratik oluyor