Didemm91 benimde 34. Haftanın sonundayız cnm,odamız geldi ama beğendiğimiz gibi çıkmadı fabrika hataları cok var😥aradık yenisi gelcek dediler hala gelen giden yok☹️🥺çoğu kıyafetini yıkadım ama asaamdım 😶mecburen küçük bi bavula koydum ama aniden hasteneye gitsek çantada herşey var çünkü dolap olmadığı için herseyi o Çantaya koydum,bebeğim gelcek nerdeyse ama odamız hazır değil😞