Didemm91 benim önceden epilepsi vardi canim eeg cekilirken bayildim nobet sandık ama bayilmaymis eeg tekrar cekildi temiz ilgi doktorda sende epileosi kalmamis atlatmışssin dedi korkuya heycana bağlı bi bayılma kalmis var dedi adi vazavagol senkopmuş sen bilirsin dedi noroloji ister sezeryan ister normal yaoabilirsin ama ben istemiyorum o an bayılırım aci cekicem korkucam bayılma ihtimalim cok yüksek riske atmak istemiyorum bebisimi