Mehmtfatmanr vallahi canım benim kide çok erkek istiyordu bizde 12 haftalığız dün doktor %95 kız dedi ona da çok sevindi yani öyle ayrılmıyor tam tahmin ettiğim gibi oldu ikisininde yeri çok farklı kız olacağını duyunca da yine çok sevinir sıkma canını sağlıklı olsunlar da 🙏🏻🥰