Mehmtfatmanr @zcolak aslında mide bulantısının kız ve erkekle bilimsel olarak ilgisi var ama ilk üç ay değil.İlk üç ayda cinsel organlar oluştuktan sonra ki bulantılar cinaiyet tahmini yapmada yardımcı olabiliyor.Vücudunuz erkeklik hormonu salgıladığında mide bulantın yok denecek kadar az olur.Çünkü testesteron ve pregesteron birbirini dengeler.Kız bebekte ise mide bulantısı daha yüksektir çünkü österojen ve progesteron mide bulantısını tetikler.İlk 3 aydaki mide bulantısının sebebi vücudumuzun bebeği yabancılayıp dışarı atma çabasıdır.
Bütün bunlara rağmen her gebelik birbirinden farklıdır.
Misal ben 13. haftamdayım ama hiç bulantım olmadı.Doktorum cinsiyeti kıza benzetti ama kesin değil dedi.