AselAlaraa güzel insan, ben de evlat hasreti ile yanıp tutuşmuş biriyim. imtihan dünyası rabbim herkesi farklı farklı deniyor. “cinsiyet beğenmeme” lafına gelecek olursak yazdığım mesajı yeniden okumanızı tavsiye ederim. hepimizin hormonları kıpır kıpır kalp kırmanın, zanna girmenin lüzumu yok.