Mrvkrc az daha gitmesem belki ayni seyi bende yasablrmisim allah korusun 20 haftalikken asiri ates ve bobrek agrisiyla gittim ve doktor eve salamiycagni enfeksiyonun kana karstgni soyledi suan 30 haftaligim ve hala antibiyotik kullaniyorum . Allah kimseye evlat acisi yastmasin 🙏 Allah sabır versin cok zor durum 🤦♀️