Mrvkrc Hatirlayanlar vardir belki hamileligimin basindan beri ara ara kanamalarim olurdu ama bebegim iyidi. 3 gundur karnimda buyik bi baski vardi enfeksiyondanmis ve anlayamadim ben dun yogun kanamayla acile gittim ve 3 cm aciklik vardi. Ama bebegim canliydi😥 doktor doguracaksin baska caresi yok dedi 6 saat sanci cektim acikligim 6 santimdi canli canli dustu gitti yavrum😥 melek oldu 😥 acisini anlatamam. Sizden buyuk ricam kendinizi dinleyin enfeksiyon deyip gecmeyin onlem alin bana cok aciya maal oldu 😥
Nghngokmen Mrvkrc canim oncelikle basin sagolsun cok uzuldum ALLAH sabir versin birsey sormak istiyorum bebegin canli ve iyiyken neden dogurmani onerdi doktor onu anlayamadim bunu engelleyebilirlerdu diye dusunuyorum rahim agzini dikebilirdi cocuk dusmesin diye nasil bir enfeksiyonmus ki bu ?
Annemmm2 Mrvkrc Rabbim sabır versin canım 😰😐 Geçmiş olsun Allah’ın bir bildiği vardır insallah hayırlısıyla tekrar gebe kalırsın 😢
Srgzlabb Geçmiş olsun rabbimin bi bildiği vardır üzme kendini hayırlısı böyleymiş ilerde O enfeksiyonun belki daha büyük sıkıntıları olacaktır belkide bebeğe dikkat et kendine yine olur ... Mrvkrc
Mrvkrc Nghngokmen aciklik 3 cm yi gecmisti artik yapabilecek bise yok dedi so ana kadar canliydi bebegim😢
Nghngokmen Mrvkrc anladim canim cok gecmis olsun tektardan anlayabiliyorum suan da halini ilk gebeligim benimde dusukle sonuclanmisti zor bi durum ama geciyor cok sukur RABBİM yardimciniz olsun insallah
Mutsuz Mrvkrc senin acini yurekten paylasiyorum bende 24 haftalik bebegimi kaybettim simdo daha temkinliyim ve enfeksiyon var her belirtiyi vucudumda onemsiyorum
Serce Mrvkrc canım bende 6 ay önce ilk bebeğimi 19 haftalıkken kızımı kaybettim suyum gelmiş doktor anlamadı çok zor dönemler geçirdim allah büyük ama bak şuan 3 aylık tekrar hamileyim bazı şeyleri demen gibi göz ardı etmemek gerek ve iyi bir doktor edinmek gerek
Halecnrlk Mrvkrc enfeksiyonu olup da doktorun yazdığı antibiyotiği kullansam mı kullanmasam mı diye bizlere soran arkadaşlar mutlaka okusunlar 😞çok zor bi durum 😞
Lavinia5 Halecnrlk ben kullandığım halde geçmiyor 😔 nasıl bişi anlamadım. Ne yapacağımı şaşırdım iyice
Lavinia5 Mrvkrc Allah sabır versin. Ve çok geçmiş olsun. Herşeyde bir hayır var. Rabbim sağlıklı sıhhatli afiyetli çocuklar nasip etsin inşallah. Doktorun hiç ilaç vermemiş miydi enfeksiyon için
Halecnrlk Lavinia5 önce enfeksiyon odağı bulunmalı kültür vs gibi yöntemlerle eğer geçmiyorsa yada odak bulunamıyorsa enfeksiyon hastalıkları uzmanına yönlendirir diye düşünüyorum kadın doğum uzmanınızın
Nisansimge Mrvkrc başın sağolsun canım bende 26 haftalık bebeğimi kaybettim enfeksiyondan birden kanama ile gittim 2 cm açıklık ve doğum çok zordu şimdi 24 haftalık tekrar hamileyim rabbim sağlıkla kavuştursun sanada en yakın zamanda hayırlı sağlıklı evlat nasip etsin sabırlar versin
Mutsuz Nisansimge Allah sabir versin cok zor hele ayni haftalari gecirmek yine ayni sey olacak hissi bitiriyor
Lavinia5 LINDAMAY bende çıkan idrar yolu enfeksiyonu. Ama post sahibininkini bilmiyorum. Sadece enfeksiyon demiş.
Yoncagul Lavinia5 enfeksyon olup olmadığını nasıl hissedilir nasıl belirtileri var . Benim kontroluma daha 17 gün bar ön belirtilrini tek tek yaza bilir misiniz ..
LINDAMAY Lavinia5 bir çalışanımız da ikiz bebeğini idrar yolu enfeksiyonundan kaybetmiş sadece 3 saat yaşayabilmiş bebekler onun için sürekli uyarıyor “aman diyim tuana hanım sakın dışarılarda tuvalete gitmeyin, yüzmeyin ve gerekiyorsa günde 10 kez çamaşır değiştirin” diyor. Şimdi sizin yazdıklarınızı da okuyunca iyice dikkat etmem gerektiğini idrak ediyorum. Allah herkese acil şifalar versin. 🙏
Lavinia5 Yoncagul herkeste farklı belirti gösterir mi bilmiyorum. Bende idrarda yanma, sık tuvalete çıkma ihtiyacı, hep tuvaletin varmış hissi, idrarın damla şeklinde akıntı gibi gelmesi ve bir kere de yeşil akıntı olmuştu.
Mrvkrc Evet idrar yolu enfeksiyonu. Enfeksiyon sanci yaptikca rahime sanci veriyo sancida normal olarak aciklik yapiyo hepiniz sahip cikin kendinize enfeksiyon almamaya dikkat edin. Hepinizin guzel dualari icin tesekkur edirim Allah razi olsun 🤲
Yoncagul Lavinia5 idrar rengi nasıl oluyor sarı acık sarı iyi demi bu . Sık sık çıkma var tabi çatlak olmasın diye Allah deyıp su su içmekten tutamıyorum kendimi zorla içiyorum hep suyu . Yaşim daha kuçuk ve ilk bebek ya 🤪🤦🏻♀️