Cenyy canim doktora gıt bence son gunlerın benımde 38+2 oldu sancım vardı acılmam 5cm olmustu hastaneye yattım ertesi gün suni sancı verdıler dıger gun dogurdum cok sukur normal doğum oldu ❤️❤️ bebegımı sadece 2 saat kucagıma alabildim sonra anıden olusan bı sorunla bebegımı kuveze almak zorunda kaldılar benden enfeksiyon kapmış ama cok sukur iyi durumu doktorumuz bı kaç gün daha kalsın dedı tedbir amaclı Allah herkesin gönlüne göre versin inşallah rabbım bu ramazan ayında şifa ismiyle şifa versin inşallah