Ba-mu Ben haftaya bugün doğuruyorum sezeryanla tabi hanfendi bi supriz yapıp gelmezse doğum günümde bebisimi kucagima alicam 🤰🏾
BurcuY Sdmn ay maşşallah darısı başımıza🙏🙏 normal Doğum mu oldu nasıl oldu nasıl geçti anlatsana 🙊 allah analı babalı büyütsün 💕
BurcuY Pnr_jr hala hareket yok bizde hanımefendi gayet memnun yerinden 🙄bugün ev taşındı heryer dandini😂
Sdmn BurcuY normal Doğum oldu 9 da hastanede oldum akşam 23 de doğurdum çok az Suni sancı verildi diğerleri hep doğal oldu kendi sancımla kesi yapılmadı ama bebek doğarken yırtılma oldu dikişlerim var tabi
Pnr_jr Sdmn Canım çok sevindim senin için 🌸 Allah analı babalı büyütsün. İnşallah ikiniz de iyisinizdir😘😘 Güzel de olmuş Doğumun😍
Byzysm Son 1 🙄🙄🙄🙄 ama gelmeye hiç niyeti yok. 3.850kg oldu bebeğim. Doktor cok kilolu diyor sezeryane alalım dedi. Cok korkuyorum. Kendimi hep normale odaklamıstım. İnsallah bu gece kendi sancım gelir dua edin 😿
Anonimane_150 Byzysm bizimde tam 39+0 da yani Pazartesi günü baktı 3650 gramdı hala doğum yapmadım açıklığım var sancımı bekliyorum daha fazla kilo alıp ya normal dogum yapamazsam 😰😰 korkmaya başladım 😰 yapmadığım şey kalmadı aslında ama yok🤧🤧🤧
BurcuY Pnr_jr ay merakla bekliyorum evet senin bugün kontrolün hayırlı haberlerle gel kız inşallah 🙏 ama bize de haber vermeyi unutma 😂