Kahramanlar Pnr_jr dr 10 defa toplanıyormu günde dedi evet gecede devam ediyor dedim Doğum belirtisi olduğunu söyledi kasılma oluyormuş yanin
Byzysm Anonimane_150 ah en azından acıklıgınız varmıs 😔 benim o bile yok. Doktor alttan muayene etti bu bebeğin gelmeye hiç niyeti yok gibi dedi. Suni verin dedim bebeğe sıkıntı cıkarır suni acıklık yok dedi
Anonimane_150 Byzysm hadii ya hayırlısı olsun canım sağlıkla alalımda kucagımıza. Bizimde 4 cm olmuş açıklık Pazartesi öyle dedi doktor ama bizimkininde geleceği yok. herhalde 13 mayıs pazartesi suni ile başlatır diye düşünüyorum. Tabi o zamana kadar gelmezse. Kilosu 3650di en son. En az 200 gram alsa artık beni zorlayacak diye düşüyorum😥😥😥 stresten düşünmekten gelmiyor🥺
BurcuY Pnr_jr ay merakla bekliyorum evet senin bugün kontrolün hayırlı haberlerle gel kız inşallah 🙏 ama bize de haber vermeyi unutma 😂
Anonimane_150 Byzysm pek korkmuyorum ama çok stresliyim. Eşimde yanımda olamayacak onunda etkisi diyebilirim😔 neyse saağlıkla bi kucagıma alsam. Artık bu tarz postları okumaktan bi hal oldum. Gece uyanıyorum foruma bakıyorum benimle aynı haftada olanları takıp ediyorum acıklıgı olup sancısı gelmeyenleri takıp ediyorum yorum yapıyorum 😂😂 psikolojim bozuldu artık 😂😂 bu uygulamayı kullandıgım kadar başka uygulama kullanmıyorum şu aralar😅😅😅
Pnr_jr Kahramanlar Normal canım, kişiden kişiye değişiyor, zaten son hafta. Düzenli olmadığı sürece yalancı olarak algılanır demişlerdi(2dr gidiyorum) nst çoook hafif sancıydı ama bakalım bugün ne çıkacak😃 açıklık var ay başlamış dese🥰🥰🥰 ama demicek 😒
Pnr_jr Kızlar ,Doktor baktı nst sorunsuz, bebeği bekliyoruz dedi. Çok gecikirse irileşirse suni sancı vericekmiş😐 bakalım hayırlısı🤷♀️