Tiredmother Pnr_jr valla bu kadar durdu bencede anneler gününde gelsin yoksa hepimiz daha doğmadan sinirliyiz bebeklere kendilerini affettirsinler 🤪😂😂😂
Mngll Pnr_jr Olabilir inşallah, Rabbim in en Güzel Hediyesi olur öyle olursa :) 19 mayısta Yıldönümümüz, o zaman da Gelmesini isterim ama geç olur :)
Tiredmother Mngll 19 Mayıs bizimde nişan yıldönümümüz ama 19 u beklerse doğduğu gün nişanlıcak kadar büyümüş olur zaten😂😂
Elif0992 Pnr_jr bizimkinin keyfi yerinde canım gelmez 40 geçer umudu kestim artık ben :) çatı muayenesi yaptı bugün doktor ne açılma var ne sancı kanalada girmemiş henüz 🤷♂️ içimde kalacak heralde bu gidişle.. Bu arada bişey sorcam çatı muayenesinde sonra hafif kan geldi normal demi?
Rabiapnr Nerm7n yanlış anladın sanırım ya da ben yanlış anladım ben bebekten bahsediyorum içeride kavga ediyor diye kemiklerimi tekmeleyip yumrukluyor sanırım 😂
Nerm7n Rabiapnr Yok doğru anladım burda vücuduna söyleniyorsun da hani öyle bi alışkanlık olmuş ki beyfendi kelimesi ile kemiklerine de söyleniyorsun 😂
Mngll Tiredmother Aynen öyle, bakalım ne zaman doğacak Minnoşlar, bugün sıkıntıdan evi döktüm temizledim, hareket ediyorum sürekli bir an önce doğsun diye 😂😂😂
Rabiapnr Nerm7n ay isyan ederken haraket etmiyor diye bi hastahaneye gidiyim dedim düzenli sancı çıktı doğmasa da en azından ibareleri var diye düşünüyorum en azından 💃🏻💃🏻💃🏻
Tiredmother Mngll ben. Bıraktım hareketi ya yatıyorum bundan sonra bi kaç gün için kendimi yoramam😂😂😂
Rabiapnr Nerm7n yok canım kendi doktorum değildi zaten yakındaki başka bir yere gittik haraket mevzusu olunca açıklığına bakıyım dedi ama daha dün baktı doktorum yoktu açıklık onu söyleyince istemiyorum zannetti sanırım ben de hissetmiyorum sancıları gönderdi çoğalırsa gel dedi birsey olursa artık direk kendi doktoruma giderim
BurcuY Pnr_jr hala hareket yok bizde hanımefendi gayet memnun yerinden 🙄bugün ev taşındı heryer dandini😂