1umutturyasamak Pnr_jr 😂 Bu günüde sayma 2 gün kalıyo ne gelen var ne giden cocuklar içimizde okula baslıcak
Cenyy Pnr_jr sen 39 damısın canım ?daha belirli daha sık sancılar var sende belli ki. Benim bugün ilkti o şekilde ve tam olarak bugün hissetmiş oldum kasılmanın ne olduğunu😅 Umarım uzatmaz senin bebiş artk annesini yormasın sağ salim gelsin inşallah 🥰
Kudretfigenn Merhaba kızlar şimdi kontrolüne geldim doktor yarına sezeryan günü verdi bana 🙈😒😔 okadar da çok normal doğum istiyordum ki anlatamam
Kudretfigenn Pnr_jr Anonimane_150 kafa çapı 10 cmi geçmiş normal doğum zor olur dedi o yüzde riske atmaya gerek yok sezeryan yapalım dedi dr geçen haftada aynısını demişti 1 hafta daha bekleyelim normal olursa sıkıntı yok dedi ama haftaya kafa çapı gelişmeye devam ederse sezeryan olabilirsin demişti gelişimi 2 hafta önde imiş. Ama kilosu o kadar çok değil.
Bettyy 1umutturyasamak benim de iki gun sonra ama maalesef gelmiyor!! Bugun doktora gittim cati dar dedi bu cocuk zor gelir dedi. Umarim bir an once gelir.
Tiredmother Nerm7n yok ya bugün kontrolüm vardı, sancı yok kanala inmek yok olduğu gibi duruyo benim kız 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
BurcuY Nerm7n Pnr_jr Tiredmother GlsmZ kızlar Doğum yaptım💕 ikimizde çok şükür iyiyiz duyumuz geldi ağar topar hastaneye geldik bebek kakasını yaptığından dolayı acil sezaryene alındım 💕