Elfibrhm2609 YaseminBatrk fazla canım 3.080 gramdi sabah ultrasyon da doğumdan çıkınca 3.158 gram 53 cm 💕
YaseminBatrk Elfibrhm2609 demek söylendiğinden fazla da çıktığı olabiliyormuş . Hep eksi gr olarak duydum ama senşn öaşallah fazla 🎈🎈
aasenamerve Prensm bana yürüyüş 36. Haftaya girince serbest oldu. Dün de kendi kendime karar verdim baya yürüyüş yapcam diye. Yolsa hergün düzenli yürümüyordum dün abarttım 😀 ama benim bebek zaten kanalda ve ilerlemişti
Elfibrhm2609 YaseminBatrk canım benim doktorum sorduğum da + olarak da oynar - olarak da demişti illa ki zayıf çıkacak diye birşey yok demisti🙇♂️
Eysaa Ohhh gözün aydın Allah’ım sağlıkla mutlulukla büyütsün..Darısı bizlerin başına bende 37. Haftadayım 14 şubatta fırtlatmak istiyorum bakalım nolcak 😁🤪
Tubitooooooo aasenamerve bende 36+6 dayım, 1 hafta sonra doğum yapsam siz gibi ne güzel olur 🙂 gözünüz aydın Allah analı babalı büyütsün darısı ben gibi diğer arkadaşların başına inşallah 😘😇
aasenamerve Tubitooooooo inşallah valla kavuşmak süper olay. En kısa zamanda sizlere de nasip olsun 😊
aasenamerve Elfibrhm2609 yaa daha bebişimiz kakasını yapmadı 24 saat doldu onu bekliyoruz taburcu olcaktık normalde