Gizemhakan aasenamerve Ayyyyyy gözün aydın canım biz kafa kafaya gidiyoduk seninleee😊 sıra bende artik😁 darisi basimaaa. Sağ salim sağlıkla kucağına almışsın çok şükür daha ne ister bi anne ha sezeryan ha normal yeterki ikinizde sağlıklı olun🤗😍
aasenamerve Gizemhakan kesinlikle katılıyorum önemli olan doğum şekli değil annenin de bebeğinde sağlıklı olması. Darısı başınıza 😊
Elfibrhm2609 aasenamerve evet bebeğim insana bakmaya kıyamıyor kavuştum kuzuma şükürler olsun bende spinal sezeryan oldum 6 çıkmıştım ameliyattan şuan ikimiz de iyiyiz çok şükür 🙇♂️
YaseminBatrk Elfibrhm2609 çok sevindim canım hadi gözünüz aydın allah analı babalı büyüytsün . Bebişin kilosu söylendiği gibi çıktımı
Prensm YaseminBatrk ☺ bende pek bi belirti yok ufak tefek ağrılar dışında ama belli olmaz bakalım hayırlısı🤗🤗
Elfibrhm2609 YaseminBatrk fazla canım 3.080 gramdi sabah ultrasyon da doğumdan çıkınca 3.158 gram 53 cm 💕
Gozdekaraoglu YaseminBatrk ara ara oluyor alta baskı sanki bi an çıkacakmış gibi ama hala düzenli değil 😊 en son gittiğimizde kanalda demişti doktor tık Yok yinede sizin durumunuz nedir 😊
YaseminBatrk Gozdekaraoglu sizinki kanala girmiş maşallah benimki daha kanala girmedi sabırla bekliyoruz . Ne zaman girdi kanala acaba. Bi de kg su ne zaman bebişin
Gozdekaraoglu YaseminBatrk 36 da kanaldaydı 2926 grdı kilosuda şuan durum nedir bilmiyorum . ama karın sertleşmelerim çok oluyor ve baskı yapıyor oldukça Bi kaç güne gelir gibime geliyor minik 😊