Esraabrklu Eagil benim suyum gelince açılma kontrolü yapmak istediler saat 12.00 gibi aşırı zorlandım daha önce de zorlanmıştım. O anda sezeryan istediğimi söylemiştim zaten ama doktorum yasal olarak yatıştan 6 saat sonra ancak sezeryan yapabileceğini söyledi. Ayrıca o an sancımda yoktu. Sancım da bi anda şiddeylendi açılmamda bi anda hızlandı bikaç saat içinde. Bide nst de 30 falan anca çıkıyor ama çıldırıyordum. Doktorda sabah 7 de alalım dedi açılmamın baya olduğunu tahmin ettim ama muayene ettiremedim yine. Doktor doğum anında bile epidural normal doğum düşündü ama ağrıdan kendimden geçmiştim diyebilirim 😊