Ruya valla direk aynı saatte yerimden kalkmadım tabi ama kucağıma bebeği verdiler gayet rahat emzirdim uyuttum sevdim. 7.30 da doğum yaptım 2 de hemşireler biz yürütcez dediler tabi biraz ağrı oldu ama abartılacak kadar değil. Şimdi kendim oturup kalkıyorum bira ağrıyor ama gitgide alışıyorum. Genel anestezi alanlar belki zorlanıyordur bebek bakımında.