Irazca
Allah analı babalı büyütsün:) 37+5 deyiz bizde . Kanama serviks kısalığı filan yüzünden bi çok kez vaginal muayene oldum ve çok ağrılı oldu. Bu yüzden 13 gün sonra sezaryen olmayı düşünüyordum. Normal Doğuma cesaretim yoktu hiç. Ama Doğum hikayeniz Bana cesaret verdi diyebilirim🤗 çatı muayenesi bile olmayacaktım sezaryen olacam nasılsa diye, bu Cuma günü çatı muayenesi olmaya karar verdim🤗 sizin de vaginal muayeneleriniz ağrılı olmuş ama normal Doğum yapabilmişsiniz bu umut verdi bana😊