DrElf benim iki doğumum oldu ve ikisinde de çatalda cok canım yandı hatta ilk gebeliğimde ağlamıştım.sonuc olarak ilkini 45 dakıkada ıkıncısını 38 dakıkada su gibi doğum yaptım bu arada ilk sancılarla bırlıkte bu dakıkalar. Kendınıze güvenın bizkadınlar cok güçlüyüz. Size tavsıyem sancı gelmeden ve geldiği anda çömelip kalkın çok faydasını görceksınız. Sizi yatırıp sancı cekmeye zorlarlarsa itiraz edin. Ayakta sancıyı karşılamak daha az ağrılı