Birkalpdaha 6 haftalık hamileyken söyledim ve durum bildirir raporu verdim. Şuan 29 haftalık hamileyim 32.hafta raporu için gün sayıyorum. Hamileliği burnumdan getirdiler, hiçbir hakkımı vermediler. Vermediklerini gibi de aylık doktor kontrollerimi yıllık izinde düşürüp ihtarneme yazıp imzalatmaya çalıştılar. Hepsine direndim ve asla hiçbir şeyi kabul etmedim.