Birkalpdaha Çalışmadığım dönemde hamile kaldım ama sizin yerinizde olsam bildirirdim. Hamilelik yüzünden mobbing uygulanırsa, mobbingi kanıtlayıcı belgelerle birlikte anayasa mahkemesi, bimer başta olmak üzere birçok yere başvurabilirsiniz. Bana da çalıştığım dönem mobbing uygulandı ama susmadım, diğer çalışan arkadaşlar sustuğu için işveren mobbingi normalleştirir ve kendinde hak olarak görür.