Birkalpdaha şunu söyleyim iyice rahatla ben resmî kurum içerisinde taşeron İle çalışıyordum ama firmanın sadece ismi vardı resmî kurumdan talepte bulundum tazminat hakkımı vermediler ve asla alamazsın dediler düşün hemen bir avukat sadece harç parası ödedim avukat arabulucu İle toplantı yapıldı Ve kurum yetkilileri mahkemeye bile gerek kalmadan hakkımı aldım kısa sürede avukat ta çok az bir tutar tazminat içerisinden aldı.bunun öncesinde de bana mobing uygulandı Ve avukatım o ara yoktu şehirdışındaydı noter İle gittim 😂 ne kadar dişli olursan başa gelirsin yasa işçiden yana üstelik gebesin hiç korkma tecrübe ile konuştum bunları 😂