Nurteninprensi Cankusssssss aynen ben ilcede oturuyorum iyi bi doktora görünmem icin il e gitmem gerek ama bu seferde benim icin zor oluyor bir saatlik yolu dolmusla gitmem gerekiyo o yuzden mecbur bu doktora gidiyorum
beyzayagiz 30+5 daha cantamiz hazir degill😳😳 insallah bu hafta icrisinde alisveris yapip hazirlamayi dusunuyorum
Woerigjjjffjdkfkx beyzayagiz ayniyiz bende 30+5 bende bişey almadim daha 🙈alırız ya 2saatlik iş alışveriş biz kadınların hobişi bize zor gelmez alışveriş 😀😊😉
Cankusssssss Nurteninprensi bir seferligine emin olmak icin gidebilirsin müsait olunca bence hemde içine siner sonuçta anneannem derdi ki kesilmemiş karpuz bu doğana kadar ne olur bilemezsin 😅
Mavigozunannesi Nurteninprensi nasıl yani çok ilginç bu haftaya kadar çoktan belli olması lazim detaylı test yaptirmadinizmi orda cinsiyeti mutlaka söylemeleri gerekiyor
Nurteninprensi Mavigozunannesi yaptirdim hatta her kontrole gittigimde soruyorum doktor kesin bisey soylemiyo bi oyle diyo bi boyle
Nurteninprensi Cankusssssss dogru diyonuz olmadi oyle yapicam artik herkes bitirdi hazirliklari ben daha bisey yapamadim
Zelnuray DamlaK canım normalde temmuzun 12 15 arasıydı ama beni seZaryan ile doğum yaptıracak plasenta aşağıda olduğu için 😞😞
DamlaK Zelnuray anladım canım hayırlısı böyleymiş demekki bana da 19temmuza kadar bekleriz dedi bakalım sezeryan için gün verdi mi ne kadar öncesinde alıyolar
Zelnuray DamlaK beklimicem dedi haftam dolunca alıcam dedi kanama olursa sıkıntı olur kan kaybından kaybedebilirim falan dedi
Minikkizim 31 haftalık olduk bızde kızımla. Doktor en gec 8 temuuz demıstı dogum ıcın ayın 20 sınde kontorole gıdecegım. Bu haftada esyalarını yıkayp utuleyıp cantamızı hazırlayacagım ınsallah. 46 hamıle kalıp 54 oldum bu halımle bıle kendımı tasıyamıyor gbbı hıssedıyorum. Cok agırım ve halsız. Nefes alırken zorlanıyorum. Sıcaklarda bastırdı su şişesiyle kankayız. Insallah saglıkla alırız kucagımıza❣️
Kubrayesilsu 30+3 olduk kızımla bizde. Temmuz 10 gösteriyor hesaplar ama 2 hafta önden gittiği için erken gelebilir. Hastane çantamı ve diğer tüm eksikleri de dün bitirdim. Sabırsızlıkla bekliyorum ❤️
Mom85 Kubrayesilsu bnm oğlum da 1,5 hafta önden gidiyor o yüzden erken gelebilir 🥰 hayırlı doğumlarımız olsun inş 🙏🏻🙏🏻