Nurteninprensi Mom85 doktora soruyorum cinsiyeti ne diye iki kez oglana benzetti bir kezde kiza benzetti yarin kontrolümüz var bir daha sorucam insallah bu sefer kesin cvp verir
23Zumra Mom85 30.2 haftalik olduk cok sukur suanlik hersey yolunda kiyafetleri yikadiniz mi alisveris bitti mi
Mom85 23Zumra bizim herşeyi hazır bebeğimizin bi hastane çantası hazırlıycam o kadar🥰 odası dolabı ve kıyafetleri herşeyi hazır 🙏🏻☺️☺️
zynp1512 Smyrna35 bizde sizinle aynıyız. benim bugün kasılmalarım oldu acile gittik doktor 2.700 dedi ama heralde 1700 dicekti yanlış söyledi sanırım siz kaç kilo oldunuz
Elmalikurabiye 30. Haftadayiz bizde. Daha eksiklerimiz var gec kaliyorum diye telasa kapiliyorum. Bi de zaman hic gecmiyo sanki bundan sonra
Zelnuray DamlaK canım normalde temmuzun 12 15 arasıydı ama beni seZaryan ile doğum yaptıracak plasenta aşağıda olduğu için 😞😞
Cankusssssss Biz de 29+4 olduk hazırlıklar bitti sayılır beşiğimiz kuracak bu hafta eşim internetten aldık ilk oğlum vardı cok şükür kızım olacak Doğum tarihimiz kesin değil ama 10 Temmuz istiyorum evlilim yıldonumu çalıştığım icin rapor da alacam 32 de sizde durumlar nasil
Mom85 Cankusssssss benimde doğum 13 gibi görünüyor ama erkende gelebilir ayın başı gibi 🥰 biz hazır çok şükür anne yanı beşiğimizi en son kurduk ve odası fln herşeyi tmm 🙏🏻🥰 herkeze hayırlı doğumlar dilerim ❤️
Nurteninprensi Cankusssssss iste dedigim gibi doktor bi kiz diyo bi erkek bende anlamadim millet 3-4 aylikken ogrenir ben daha ögrenemedim
Demirorl Mom85 yarın 29 a gircegi bizde oğluşumla😊 bizim de temmuz sonu gözüküyor allahın izniyle inşş🥰
Demirorl Pnrvlkn 31 temmuz en gec canım 22 temmuz 31 temmuz arası dedi doktorum.. oğlum önden gidiyor biraz benim
Nurteninprensi Cankusssssss benim oldugum yerde iki doktor var koca hastanede diger doktor hakkinda da iyi seyler duymadim o yüzden ona gitmek istemiyorum