Mom85 23Zumra bizim herşeyi hazır bebeğimizin bi hastane çantası hazırlıycam o kadar🥰 odası dolabı ve kıyafetleri herşeyi hazır 🙏🏻☺️☺️
Mom85 Cankusssssss benimde doğum 13 gibi görünüyor ama erkende gelebilir ayın başı gibi 🥰 biz hazır çok şükür anne yanı beşiğimizi en son kurduk ve odası fln herşeyi tmm 🙏🏻🥰 herkeze hayırlı doğumlar dilerim ❤️
Nurteninprensi Mom85 zaten gittigim hastanede iki doktor var olmadi digerine de bi görüneyim onun hakkinda da iyi seyler demiyorlar ama yapcak bisey yok
Mom85 Kubrayesilsu bnm oğlum da 1,5 hafta önden gidiyor o yüzden erken gelebilir 🥰 hayırlı doğumlarımız olsun inş 🙏🏻🙏🏻
Kubrayesilsu Mom85 rabbim hepimize hayırlı doğumlar nasip etsin. Bir avazda kucağımıza almayı inşallah ❤️
Bsekvnz Bizimde temmuzun ilk haftası 30+5 haftalık, odası bebek arabası çoğu kıyafeti hazır, ama cabtayi hala hazirlamadik 🤦♀️anneler sorduklarinda kaç aylık diyorsunuz, bebek doğacak hala bu hesap işini bir çözemedim 😁
Mom85 Bsekvnz 7. Ayı bitirmiş oluyorsunuz 🥰 8. Ayın 5. Gününde oluyorsunuz 🙌🏻 Hayırlı doğumlar inş ❤️
Woerigjjjffjdkfkx Mom85 30+5 az kldi heyecan var alosverisler yapıldımı acaba Bn hiçbisey alamadım daha haftasonu artık almam lazm
Woerigjjjffjdkfkx beyzayagiz ayniyiz bende 30+5 bende bişey almadim daha 🙈alırız ya 2saatlik iş alışveriş biz kadınların hobişi bize zor gelmez alışveriş 😀😊😉
aylaacetin Mom85 bizde 28+4 oğluşumlaa ☺️ Arabasını beşiğini aldık mobilyasıda gelir bikaç güne ☺️ Kıyafet eksiğimiz var onuda tamamladık mı odasını yerleştirir çantasını hazırlarım inşşallah sağlıkla gelsinler sabırsızlanıyorum hepsini kullanmak için 🥰