hunilimom PirayeAkca kendinizle iç çamaşırı biraz fazla.alin üzerinize yelek tarzı bişeyde alabilirsiniz bebek için battaniye en az 2 tane olması lazım bence kendinize terlik atlet yada emzirme atletleri olur
PirayeAkca hunilimom temmuzda doğum olduğu için yelek düşünmemiştim ve hastane evin önünde yelek ordurdum çok üşürsem hemen birini gönderir aldirriim diye düşündüm, madem öyle koyayım. Battaniyede 2ye çıkarırım. Listeyi kısa tutmamin sebebi kaynanam filan laf yapar savaşa mi gidiosun evin onu hastane diye o yüzdendi. Madem öyle bunlarida eklerim
PirayeAkca Woerigjjjffjdkfkx aldım ama cantaya koymak lazım mi ne bilyim biberonla napiliyor ilk doğduğu zaman onu bile bilmiyorum ki.😂😂😂 sadece aldım kenara koydum
PirayeAkca Derinsuuu bepantolu çok duydum alayim peki hemen bebeklerde pisik oluyor mu ?? Bilmediğim için soruyorum yani doğar dogmaz krem mi surucem önlem amaclı filan mi merak ediyorum
PirayeAkca umyhfsa bende not alayim çamaşırı ekleyim gerçekten tecrübesizlik kötü neyseki forum var:)
hunilimom PirayeAkca benimde evim yakın araba ile 3 dakika hastane ile.arasi ama biz daha çok usuyormusuz doğumdan sonra ikisindede benimde eşim diyor ne koyuyosun vs diye ama herşeyi düşünmek zorundasın bebek için pişik kremi koymadım ben tek bende mayıs sonu doğum yapicam
umyhfsa PirayeAkca canim olsun ne olacağı belli olmaz ki sen tedariki ol . Süreli şunu getirinbunu getirin demektense cantanda herşey hazır olsun derim ben. O telaşla perişan olursun yoksa.
Woerigjjjffjdkfkx PirayeAkca tabiki emzirmeye ugrascaz emzircez ama sarılık olmamasi için takviye bence şart başıma geldi ınat ettim mama vermiycem diye sarilik oldu 3gün hast yattik o yizden bn busefer mama gotircem vericem
Ayazayaz PirayeAkca hayır Canım pişik kremi hiç koymana gerek Yok pişik olmaz bebişler 1,2 günde 2. Ye hamileyim 15 yeğenim var herkesin doğumunda yanlarında bulundum pişik kremi kuran görmedim 🤷🏼♀️
Derinsuuu PirayeAkca canım sen yanında bulundur yınede ne olur ne olmaz pişik olmaz dıye birşey yok sonucta cok hassas vucutları sen bulundur yanında
Mayasey PirayeAkca ben de koyacaktır hastane çantama ama annem dalga geçti.. Çocuk hemen pişikli mi doğacak dedi 😁
Eceiz PirayeAkca pişik kreminin amacı pişik olmasını önlemek,yani kullanmak için illaki pişik olmasını bekleme cnm pişik olduktan snra pek işe yaramıyor ztn önlem için ilk günde kullanmaya başla
PirayeAkca hunilimom allah bi avazda kurtarsin sizi de inşallah. Pisik kremi bende koymadım ama madem lazım olur diyorlar alırım kenarda kalsın lazım olduğunda eve 2 dk biri gidip getirir
PirayeAkca Ayazayaz o zaman alırım kenarda kalsın canım . Zaten fiyatları habire artıyor stok yapmış olurum 1 tane. Kullanamazsam hamile bi arkadaşa hediye ederim
PirayeAkca Senaben gecelik dediğin boydan olan mi? Bende ondanda var. Sanırım dezaryende sonra kullanışlı oluyormuş. Doktorumla 31. Haftada doğum konuşunca ona gore eklerim belki cantaya
PirayeAkca Woerigjjjffjdkfkx mama olarak ne onerirsiniz peki ben baktım ama anlamadım markalardan hangisi iyi ve yenidoğan hangi mama oluyor
PirayeAkca Mayasey benimde annem al ama çantana koymana gerek yok demisti. Bakıcam artik henüz 2 ayim var 50 kere değişir fikrim
oglumvebenn Mayasey pişik önleyici kremler var, pişik olmadan kullanılan sanırım, benim de doğum mayıs sonu görünüyor erken gelirse bebiş, doktorum mustela yı önerdi, ama bübchen ya sa bepanthol de iyi diyorlar☺️
hunilimom PirayeAkca amin inşllah valla banada hep.dediler hatta dedikleri ikk şey pişik kremi al demekki hemen pişik oluyor
Ayazayaz PirayeAkca Alman gerekli tabi canım ben hametan sarı paketli aldım içeriği temiz die instada mühendisoğlu tavsiye ediyor pişik olursa kullanırım öncesinden pişik olmasın die bebeğe kullanma taraftarı değilim tabi herkesin kendi tercihi