PirayeAkca Kızlar 29 haftalık hamileyim fakat yavaştan çanta eksiklerini alıyorum . Malum fiyatlar ortada alıp kaldırmak istedim. Az önce son siparişimi de verdim size de eksik sormak istedim. Hastane evin önünde buarada yakın yani. Listeyi ona gore hafifletsem mi bilemedim. Kendim için; 2 adet lohusa pijama takım Emzirme sutyen Depend külot bez Dış fırça - macun Terlik taç Göğüs pedi Corap 1 2 adet iç çamaşır Belki üşürüm diye annemin ısrari lizöz😂 Bebek için; 1 10lu hastane çıkış 2 5li hastane cikis Battaniye Corap Yendigoan bez Bebek temizleme mendil Islak mendil Belki alt açma örtüsü alırım çantaya Ağız mendili
Krispiim16 PirayeAkca RdvnMlkn bence yeterli depent kullanılacak zaten üstüne kilot giymeye gerek yok çıkarken kullanırsınız belki ama depent daha rahat olacaktır . Eksik olarak pişik kremi göğüs ucu kremi
Krispiim16 PirayeAkca yedek kıyafet koyun mutlaka çünkü giderken belki o çamaşırlarımız kirlenir suyumuz gelebilir vs tedbir olur
umyhfsa PirayeAkca bence iç çamaşırı da h fazla almalısınız. Atlet falan çünkü terleyebilirsiniz az geldi bana
PirayeAkca Krispiim16 gogus ucu kremi ile pisik kremi ne alacağım bilemedim annem yanıma gelince alacağım haklisin o da eksik
PirayeAkca Krispiim16 evet hiç aklıma gelmedi😂 nasıl bi kıyafet mesela günlük gibi mi yoksa pijama mi
Krispiim16 PirayeAkca lansiohn göğüs ucu kremi pişik kremi içinde bübchen almıştım doğal sağlıklı olsun diye canım
Krispiim16 PirayeAkca hastaneden çıkarken benim Arkadaşım elbise koymuş çok rahat ettim kilot giymedim depent elbise giyip çıktım dedi 🙈
PirayeAkca Krispiim16 çok iyi fikir bende kısmetse temmuzda doğuracam efil efil bi elbise atayim daha iyi iyiki size sormuşum çünkü hicbir fikrim yok
PirayeAkca Krispiim16 bakıyorum hemen netten canım, henuz bebegin sampuani camasir deterjani flan alinmadi haziran sonunu bekliyordum, bunlarida eklerim iclerine olmadi
PirayeAkca umyhfsa bende not alayim çamaşırı ekleyim gerçekten tecrübesizlik kötü neyseki forum var:)