PirayeAkca Senaben gecelik dediğin boydan olan mi? Bende ondanda var. Sanırım dezaryende sonra kullanışlı oluyormuş. Doktorumla 31. Haftada doğum konuşunca ona gore eklerim belki cantaya
Senaben PirayeAkca aynen ben de konusucam 31 de insallah. Normal icin de faydali diye okumustum. Hayirlisi olsun simdiden ☺️
PirayeAkca Woerigjjjffjdkfkx mama olarak ne onerirsiniz peki ben baktım ama anlamadım markalardan hangisi iyi ve yenidoğan hangi mama oluyor
oglumvebenn PirayeAkca doktorum yeni doğan için hipp marka mamayı önerdi, çeşidini bilemiyorum, alırken görevlilere sorarım artık aldığım yerdeki, Yenidoğanlar hangisi alınıyor diye
hunilimom PirayeAkca amin inşllah valla banada hep.dediler hatta dedikleri ikk şey pişik kremi al demekki hemen pişik oluyor
PirayeAkca hunilimom kıyamam ben onların popolarina🤦♀️😍😍 inşallah hic lazım olmaz pisikle falan ugrasmam
PirayeAkca Mayasey benimde annem al ama çantana koymana gerek yok demisti. Bakıcam artik henüz 2 ayim var 50 kere değişir fikrim
Eceiz PirayeAkca pişik kreminin amacı pişik olmasını önlemek,yani kullanmak için illaki pişik olmasını bekleme cnm pişik olduktan snra pek işe yaramıyor ztn önlem için ilk günde kullanmaya başla
PirayeAkca Eceiz anladim canım bilmiyordum çok sağol ona gore kullanırım. Istesem kaynanamdan falan da fikir alırım ama aklı ona kalsın aman 🙌🙌
Hacer67 PirayeAkca kendine ped al canım kanamam olucak bide hastanede yatak koruyucu ile bez istiyolar doğumhane ye anne icin
PirayeAkca Hacer67 bu külot bez ped yerine geçmiyor mu ne ise yarıyor külot bez. Ped de koyarım sorun degil fakat 2sinin işlevi farklı mi
Ayazayaz PirayeAkca Alman gerekli tabi canım ben hametan sarı paketli aldım içeriği temiz die instada mühendisoğlu tavsiye ediyor pişik olursa kullanırım öncesinden pişik olmasın die bebeğe kullanma taraftarı değilim tabi herkesin kendi tercihi
PirayeAkca Ayazayaz banada piişikten önce sur pisik olmasın, pişik esnasında sür diyende oluyor. Doktora da danisilabilir
oglumvebenn Mayasey pişik önleyici kremler var, pişik olmadan kullanılan sanırım, benim de doğum mayıs sonu görünüyor erken gelirse bebiş, doktorum mustela yı önerdi, ama bübchen ya sa bepanthol de iyi diyorlar☺️
oglumvebenn Mayasey Canım bundan aldın sanırım, mustelanın kendi sitesinde pişik önleyici olduğu yani pişik olmadan da ger alt değiştirmede kullanılabileceği yazıyor😉 önleyici yani https://www.mustela.com.tr/content/Vitamin-Bariyer-123-Pisik-Kremi?utm_source=Google&utm_medium=Search&utm_campaign=BariyerPisik4