Bende 20. Haftama girdim karnım çok fazla yok yani badi tarzı giyince normalde zayıf olduğum için biraz top karnım oldu cevremdekiler anlıyo hamile olduğumu ama instagramda bazen denk geliyorum kızın 4 aylık ama 8 aylık karnı var sanki benim hiç öyle olmiycakkis gibi geliyo 😣🤔