Ceydadmn Kızlar selamm 26 haftalık hamileyim, dışarıdan bakınca aa o kadar gözükmüyo pek karnın yok cümlesiyle cok karşılaşıyorum. Göbişi cok belirgin olmayan var mı bu haftalarda moralim bozulmaya başladıııııı🙁🙁
Obsesifk Ceydadmn bu aralar bir futbol topu kadar bende 25 haftalığım ama iç karnın genişse yapacak bişey yok iyice büyüyene kadar belli olmaz benimde kilom var onun üstüne ekleniyor
Burcuugur Ceydadmn canım bozma moralini bende 27 haftalığım çıplakken çok belli tabi giyinince belli olmuuor çok dikkatli bakan anca anlıyor ama bende azıcık belli olsun istiyorum nedense geçen tayt alacakken mağaza görevlisi göbek yapmışız biraz büyük verelim dedi bebek o dedim Moreli’m bozuldu almadan çıktım 🙈 yanlız değilsin
Eliftotree Ceydadmn benim tam bir futbol topu kadar oldu canım ama çok zayıf biriyim ve iç karnım dar 😊
zlemAtAcar Ceydadmn Can'ım benimde öyleydi. Şuan 30. Haftadayız daha 5 aylık gibi karnım var. Top gibi minnacık 😕😕😕 banada tepkiler hep böyle
Burcuugur Eliftotree sizin ki Emin’im çok güzel görünüyordur ben görünce bir aşkla bakıyorum 😍😬 bizim kız nazlı kendini belli etmiyor galiba 😂
Eliftotree Burcuugur siz şanslı olanlardansınız canım bir de bu taraftan bak illaki 7-8-9.aylarda saha fazla belli olacaktır hem çatlamazsınız 😁 bebişlerimiz sağlıklı olsun da göbüşler büyür nasıl olsa 😀😄
Bsrayldrm Bende tam tersinden muzdaribim 29 haftalık hamileyim sürekli karnın çok büyük yedi aylık gibi değil denilip duruyor saçma saçma keşimeler kullanılıyor susup bişiy dememek için kendimi acayip zor tutuyorum gerçekten saygısızlık etmemek adına 😡 benim göbeğim evlenmeden öncede vardı hafif hiç dümdüz göbeği olan biri olmadım en ufak bağırsak mide problemimde göbeğim balon gibi şişerdi hamile kalıncada ilk Aydan beri hep büyüdü demek ki hiç iç karnım Yok ama böyle düşünmek yerine art niyet düşünmek daha kolay geliyor insanlara.
Burcuugur Bsrayldrm bu insanlarda bir garip ya karnı küçük olanlara da yemek ye bu büyümemiş Karnın çıkmamış hamile gibi değilsin nasıl bu kadar saklandı bebeğin diyorlar ksrnıçok olana da çok dediğiniz gibi psikolojik baskı resmen ama insanlara laf anlatmak zor ne güzel işte kocaman Karnın hamilesin daha doğal ne olabilir keşke Benim öyle olsa 💕😍
Bsrayldrm Burcuugur ben memnunum boyutundanda çatlak YÖK henüz ama bu gidişle çıkar diyorlar önemi YÖK çatlağın Falan da işte sağlıkla kuşağımıza alalım inşallah😘
zlemAtAcar Burcuugur aaaaay aynı şeyleri duyuyorum. Bana şey bile dendi😂😂😂 çocuk iyi büyümedi karnım küçücük ... Zayıf doğacak beslenememiş
EymensMom Canım ben toplam 8 kilo aldım ilk hamileliğimde 7. Ayda gizleyebildiğimi biliyorum 😋 Merak etme bebişler icerde gereken kiloyu alıyorlar😚
Ceydadmn Allhımm demekki tepkiler hep aynı hiç moral bozmıyım o zaman kızlar sağlıkla doğsunlarda yeterki bebişlerimiz 🙏😍😍
bebiss1 insan oglu karni olana cok büyük diyo olmayana yok diyo takilmayin keyfini cikarin hamileliginizin kizlarr bende 8+2 güblügüm 3.bebisim ultrasyonda doktor diyo tahminen kilosunu kücük olsa büyük olsa bilen doktor
bebiss1 benimde karnim cok büyümez son 9.ayda hamile oldum anlasiliyo 3.bebegim bu ilk oglum 6 yadinda 4kilo 900 gram dogdu 2 bebegim kizim 2 yasinda 3.600 gram dogdu ilki 41 haftada ikinci 39 haftada normal dogumdu