Susamtanesii TugbaLafci kesinlikle katılıyorum 🙂 guatr oluyor insülin oluyor vitamin eksikliği oluyor en basitinden bunlar bile kilo vermeye engel ayrıca diyetisyenler ayda 4 kilo vermek sağlıklı ve ideal diyor 3 ayda 25 kilo 5 ayda 30 kilo verdim diyenler iki katını alıyor malesef ben 4 ayda sağlıklı beslenerek 15 kilo verdim
Nagis Ceydadmn aman canım millete ne bakiyosun benim anca çıkmaya başladı 21haftaligim hani bebis nerde hani kilo almamissin bilmem ne içimde buyutyorm bebeğimi diyorum susuyorlar bende çok karşılaşıyorum iç karnimiz büyük galba
Obsesifk Kekmez tabii ben şimdi bebeğimi hiç düşünmem diyete başlarım hemen siz böyle dediniz ya ! Hemen kilo vermem lazım yoksa ben bilmiyordum sağlıksız olduğunu ! Bence daha uzatmayın uzattıkça batıyorsunuz. Belki ben böyle olmayı seviyorum belkide hastalıktan sebeb veremiyorum hiç bilemezsiniz.
Susamtanesii Obsesifk aynen öyle canım .. ayrıca 25 haftada 4 kilo almışsın sen bu bile süper bişey maşallah ben 13 haftada aldım 4 kiloyu hızlı gidiyorum biliyorum 🙂 kilo umrumda değil bebeğim sağlıklı olsun da 😇
Kekmez Ben doğruyu söyledim doğru bir tane malesef sarkmadım sporla kilo verdim ve iyide geldi tavsiye ederim laf yetiştirmek yerine hareket edersen sende sarkmazsın iyi geceler
Obsesifk Kekmez ahahahah sen bence boş konuşmayı bırak çok gereksiz ve boş konuşuyorsun ister hareket ederim ister parmağımı bile kıpırdatmam seni hiiiç mi hiç ilgilendirmez 👎🏻👎🏻😉😉
muhallebik Laflara bak hele 😂 etrafa rahatsızlık vermek için doğmuş resmen.. anca dil. Neyse kızlar siz takmayın onu herkes kendi bilir neyin doğru olduğunu ve ona göre uygular hayatına. Bunun gibi densizlerin ortaya laf olsun diye atlamasına bakmayın 🙈
Obsesifk muhallebik anca laf olsun torba dolsun yararlı faydalı bişey söylediği yok hava caka yapıyor sadece 😂
muhallebik Obsesifk kesinlikle 🙈 bu tarz insanları gördükçe ne yaşamış da 'ben herşeyin en doğrusunu bilirim' havalarına giren biri olmuş diye düşünüyorum 🙂
Ceydadmn Kızlar sakin olun kapatın konuyu önemli olan bebişlerimizz değil mi tatsızlık bitsin bence 🙏😊
muhallebik Ceydadmn hayhay 🤗 bu arada ben de 63 kiloyla hamile kaldım şu an 23. Haftamdayım 68kiloyum göbeğim çıktı biraz. Sanırım bünye meselesi. Bebek normal gidiyorsa hiç sıkma canını çatlağın az olur hem 🤗
Busraaras Ceydadmn aynı bennn 🙋🏻♀️ 27 haftamızdayız hamile olduğumu söylemeden anlamıyorlar üzüleyim mi sevineyim mi bilemedim bu duruma ☺