Findk9227 24+3 olduk 7 kg aldım bebiş 600 gr kızımız olucak 😊 bazen karnıma ağrılar giriyor bide önceki gün iki kez bebek karnımda sertlesti toplandı çok korktum dr progestan verdi sizde oluyor mu hiç kızlar baya endişelendim yaa benim ikinci hamileliğim ilkinde hiç olmamıştı acaba oğlan ile kız hamileliği farklı mi oluyo
Findk9227 Havvauygun yok benim hareketleri hissetmekte sıkıntım yok gayet iyi hareketleri ama kasılma oldu bi iki kez korktum karnımda sertlesti taş gibi toplandi
Canoglumbenm Havvauygun hareketleri bemde fazla hissetmiyorum. Çok nadir oluyor hissettigm. Bizim bebekler sakin olcak herhdle 😊
Findk9227 Havvauygun 😥 evet canım yaa endişeleniyorum dr progestan yazdı erken doğum ihtimaline karşı
ozlemre Aylin2019 aynen alt tarafım agrıor sanki kemiklerim ayrılcak. Kemiklerimde agrım var genital bölgede.. Şükür sürekli olmuor.
ozlemre Havvauygun iyiyiz oğluşumla ☺️ bu aralar kafa patlatıorm hastahane çantası nasl olmalı neler almalıyım die liste yapmaya çalısıorm. Uygun yerler bulmaya çalısıorm ama beğendklerm hep pahalı 🙄 kafam dolu yani.. Sizin nasl gidior hazırlıklar.?
ozlemre Kubra6095 15 kilo cok degil mi? Ben 23 haftalıgım daha 4 kilo aldım.. Son aylarınz sizi baya zorlar bu gidişle..
Aysnrplt Havvauygun hamileliğe alıştım iyice 😊 26 haftalık olduk ben kızımı karnımın heryerinde hissetmeye başladım biraz hareketliyiz 😄
Kubra6095 Avse valla bende burdan sonra depresyona girdim ya veremezsem diye 😂 herkes azcık azcık kilo almış birilerinin varlığını bilmek benide rahatlattı ☺️