Findk9227 Havvauygun 😥 evet canım yaa endişeleniyorum dr progestan yazdı erken doğum ihtimaline karşı
Minik_Hanim Aylin2019 tam 25. Hafta bitti bugün😊benim ki kız inşallah toplamda 4 kilo aldım şimdiye kadar ve aşırı hareketliyiz sanırım hiç uyumuyor 🙄16. Haftadan beri hep böle ❤
Minik_Hanim MinnikD bende 25i bitirdim yatak salincak kıyafet emzirme yastığı tamam.. 2 pakette bezi var 😂😂
Tarana Havvauygun erkek benimki de)ama küçücük karnım)bebek nerde acaba?)ve çok haraketli 23+6 3,5 kq aldım
NihanKlFesli 23+5 olduk bizde kızımla ❤️ 4 kilo aldım bende toplamda 27 ağustos dedi doktor muhtemel ama o kadar bekler mi bilmiyorum pek hareketliyiz maaşallah 💚
Kubra6095 Avse valla bende burdan sonra depresyona girdim ya veremezsem diye 😂 herkes azcık azcık kilo almış birilerinin varlığını bilmek benide rahatlattı ☺️
Avse Kubra6095 hic uzme bende bazen cok takiyorum ama veririz mutalaka spor yapaz diyet yapariz. Donusumuz muhtesem olur😂 biz saglikliyiz bebek saglikli gerisi bize onemsiz
ZeynepAsya19 25+1 kızım olucak hayırlısıyla inşaallah, 6 kilo aldım Rabbim hepimize sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah, daha hiçbir hazırlık yapmadım çok mu geç kaldım ki, çalışıyorum işyerinde işleri toplayıp yeni arkadaşlara öğretmeye çalışıyorum yoruluyorum kafamı toplayıp alışverişe nerden başlayacağımı planlayamadım bile