Meltemm1 Ulkukog123 benim göbeğim yeni yeni çıkmaya başladı canım iç karnın geniş dedi doktor. Çok şükür çok ayakta kalmadıkça kendimi çok zorlamadıkca bel ağrısı vs olmuyor bende. Ama iki gündür karnımda alerji gibi kızarıklar oluyor 😳
Ulkukog123 Meltemm1 ben duramıyorum işte sürekli bir hareket halindeyim sanırım oda etkiliyor ama yatamıyorum bol bol istirahat etmen lazım diyor ama nafile 😂 kendimi hasta konumuna sokmak istemiyorum yatarak
Papatyapapatya Havvauygun 25+3 haftalık olduk çok şükür...ağırlaşıyorum artık...bir kilo bi şey kaldıramıyorum artık...nefes sarıldığı olmaya başladı ellerimde ayaklarımda şişeler oluşmaya başladı...Allah hepimize sağlıklı doğum yapmayı nasip etsın🐞❤🌼
Elininanasi Havvauygun evet ya sabrim tukenmks artik meraktan🤦♀️ne renk alacagimi bilemedim hic.bazisi erkek bazisi kiz diyo.bilmiyorum napcam😂
Kubra6095 Meltemm1 çok çabuk kilo veririm ama alamazdım önceden inşallah doğumdan sonrada aynı olur hemencecik veririz kilolarımızı 😂 öyle tabiki inşallah bebişlerimiz sağlıklı olsunlarda 😍
Kanayran Havvauygun 24+1 olduk biz bugün oğluşumla tahmini doğumumuz 24 Ağustos☺️ Göbeğimiz artık iyice şişti iş yaparkende çok çabuk yoruluyorum artık☺️
Efsuni Iyiyiz şükür 27 haftalik olduk 3. Trimester'a uykusuzluklarla merhaba dedik bu yaşıma kadar hiç bir ay bu kadar kıymetli olmamıştı ağustos gelse söyle olsa olur ağustos gelsin bir böyle olur her bir gunun ayrı bir kıymeti var düğünümü bile bu kadar heyecanla beklemedim gün gün saymadım oğlumu kucagima alacağım günün heyecanı ile yanıp tutuşuyorum sanki ondan öncem amaçsız çok boşmuş ve o benim hayatımın tamamlayicisiymis gibi şimdiden böyle bir de onu kucağıma alınca düşünemiyorum
Ageggjgg Havvauygun aynı haftadayız canım bebeğimiz hala göbek deliği altında mi acaba yukarı çıkmış biz sizin
MinnikD 25.haftadayım bende bir kızım olacak inşallah ,sizin hazırlıklar ne alemde ? bizim oda Takımı anne yanı başık herşey alındı henüz kurulmadı fakat çok mu acele ettik acaba ?
Minik_Hanim MinnikD bende 25i bitirdim yatak salincak kıyafet emzirme yastığı tamam.. 2 pakette bezi var 😂😂