Ecerg Gulsah7171 Kendisi benim de doktorum Hatice hanım öyle tatlı biri ki😍 İyiki kendisine denk gelmişim diyorum. Nurdan hanım için pek iyi şeyler duymamıştım o yüzden hiç bakmadım bile Gökhan beyde çok iyiymiş fakat dediğiniz gibi direkt sezeryan öneriyor diye gitmedim
Gulsah7171 Ecerg sada hastanesinede hijyen olarak pek temiz değil diyorlar siz doğumu orda mı yapacaksınız
Masalfatma Bende su hastanesine gittim ilk defa dr oya mutlu güzel ilgilendi konuştu memnun kaldım 2500 sezeryan+epidural+Oda süsleme+refakatçi hepsi içinde
Ecerg Gulsah7171 Evet kısmetse doğumumu orda yapacağım☺️🙏🏻 üç tane arkadaşım doğum yaptı hepsi çok memnundu ve başka bir arkadaşım da sada hastanesinde çalışıyor rica ettim gidip gördüm dogumhaneyi de☺️❤️ dediğiniz gibi hijyensizlik Vs bir durumla karşılaşmadım ☺️🙏🏻
RabiaT Gulsah7171 MedicalPark Gülin Okay 150 TL muayene ücreti. 2. Hamileliğim iki bebeğiminde doktoru. Ne zaman yazsam cevap verir sağolsun . Çok tatlı bi kadın 💕
SnmGzi Gulsah7171 çiğli kordon kadın dogum mete bey var 75 tl muayene dogumu sadada yapıyor 2000/3000 arası birde sadada var fügen hanım muhteşem bi doktor 65 muayene sgklıya
Gulsah7171 SnmGzi mete beyi duydum sadafa dogum yapıyormuş 1900 lira bugün arayıp fiyat aldım ama sada için pek temiz değil diyolar
RabiaT Gulsah7171 ben 2 gün fazladan yatmıştım hastanede verdiğimiz ücreti hatırlamıyorum açıkcası. Bütçe uymuyosa 🤷🏼♀️
SnmGzi Gulsah7171 ben bizzat bir gece yatıs yaptım inanılmaz ilgililerdi cok begendim ilgi ve alakayı yemekler sana özel geliyor tadı tuzu sana göre ayarlanıyor sadece duvarlar biraz sıkıntılı yan odadakiler içerdeymiş gibi ama hastanenin hizmet ve hijyeninden ben memnun kaldım bende kordona gidiyorum dogumum sadada 1800 e olucak
Gulsah7171 RabiaT fazla kalınan her gün için 500 TL fiyat farkı çıkıyor hepsini sorduk 😁 oda süsleme ve fotografcı yok
RabiaT Gulsah7171 bizde onlar vardı ama oda süslemesi berbat. 10 tane toplamda balon, anne bebek yatağına cibinlik bide lohusa şerbeti, kapı süsü bunlar 700 tl 😱 ilk heyecan bilmeden yaptım odayı görünce şok oldum bin pişman oldum 🤷🏼♀️
Gulsah7171 Ecerg kafam çok karıştı herkes bişey diyor hastane hakkında benimde kuzenim orda ebe oda iyi diyor ama etraftakiler temiz değil diyor
Ecerg Gulsah7171 Bu konularda ben de epey pimpirikli bir insanım bütçe açısından ve doktor olarak en çok içime sinen yer oldu 5ay süreçte dört ya da beş tane doktor denedim en çok içime sinen Hatice hanım olduğundan orada devam ediyorum. Hijyen açısından nasıl bir ana denk geldiler de öyle dediler bilemem ama gözümle gördüğüm kadarıyla gayet iyi☺️🌺Umarım tez zamanda siz de kendinize göre bir doktor bulursunuz ☺️☺️🙏🏻🎈
SnmGzi Gulsah7171 evet mete bey ben kadın doktor istediğim için gonca hanıma gidiyorum ama mete bey çok övüldü bi kaç arkadasım ona dogum yaptırdı memnun kaldılar