Ecerg Gulsah7171 Bu konularda ben de epey pimpirikli bir insanım bütçe açısından ve doktor olarak en çok içime sinen yer oldu 5ay süreçte dört ya da beş tane doktor denedim en çok içime sinen Hatice hanım olduğundan orada devam ediyorum. Hijyen açısından nasıl bir ana denk geldiler de öyle dediler bilemem ama gözümle gördüğüm kadarıyla gayet iyi☺️🌺Umarım tez zamanda siz de kendinize göre bir doktor bulursunuz ☺️☺️🙏🏻🎈
SnmGzi Gulsah7171 evet mete bey ben kadın doktor istediğim için gonca hanıma gidiyorum ama mete bey çok övüldü bi kaç arkadasım ona dogum yaptırdı memnun kaldılar
SnmGzi Gulsah7171 hiç bilmiyorum ama soyadı tercan kordon internet sayfasına girdiğinde bilgilerini görüyorsun bir bak istersen
RabiaT Gulsah7171 bizde onlar vardı ama oda süslemesi berbat. 10 tane toplamda balon, anne bebek yatağına cibinlik bide lohusa şerbeti, kapı süsü bunlar 700 tl 😱 ilk heyecan bilmeden yaptım odayı görünce şok oldum bin pişman oldum 🤷🏼♀️
Gulsah7171 RabiaT fotografcı olsaydı kabul edecektim ama oda yok sada hastanesine pis diyorlar valla napcam kafam karıştı
SnmGzi Gulsah7171 evet sadada yaptırıyor muayenesi kordonda ama sada gayet ilgili ve temiz bir hastaneydi ben birgece kaldım ve gayetmemnun ayrıldım
Gulsah7171 SnmGzi ya herkes çok pis diyor dünden beri yine araştırıyorum enfeksiyon kapma riski çok yüksekmiş ben doğru düzgün Bi hastane bulamadım
SnmGzi Gulsah7171 hayır canım evet eskiden öyleymiş ama bütün kadro yenilenmiş inan bende cok arastırdım yoksa ben orada dogum yapacak olurmuyum
Pkzsntrk Gulsah7171 ben Tınaztepe hastanesi Aylin hanıma gıdıyorum cook memnunum cook tatlı bı doktor 100 tl muayene ücretli normal sezeryan dogumda 4100 tl
BrcTpl Gulsah7171 izbanla cok rahat gidip gelebilirisiniz konakta inip cok az yuruyerek ulasiuorum ben gerci suan daha agirlasmadim da gidebiliyorum
Gulsah7171 BrcTpl son zamanlar izbanlada zor olur valla napcam bilmiyorum doktor bulamadım hastane bulamadım