Dilekulgtt yaa di mi öyle oluyo 😑 ben de şeker çıkınca yıkıldım resmen, eşim de diyo zaten yemiyodun doğru düzgün tatlı hamur işi falan, bi şey değişmicek hayatında falan dedi ama şimdi aksi gibi daha çok istiyo canım. Yasak çekiyo resmen. Doğumdan sonra yiyeceklerimin hayalini kuruyorum 😂 bi de endokrinciler arada sütlü tatlı yiyebilirsin diyebiliyomuş, diyetisyenler kesinlikle yasak koyuyomuş diye okudum geçenlerde burda. Bakalım yarın benim endokrinci ne dicek 😀