Dilekulgtt inşallah dediğiniz gibi olur sağlıkla kucağıma alırım. Siz de öyle 😊🙏🏻 İşte 1bucuk kilo aldım toplam diyebiliriz. Hatta salıdan beri ekstra dikkat ettiğimden 200-300 gram eksik çıkabiliyorum tartıda. O kadarı önemli değil tabi 😀 bebeğim de 23+0’dayken 600 gramdı şu an ne kadar bilmiyorum. Evet babamda şeker var. Ablamın 3 gebeliğinde de şeker çıkmadı ve her hamileliğinde 20 kilo alır, geri veremez, şu an 100 kiloya yakın. Onda çıkmadıysa bende hiç çıkmaz diyodum ama o işler öyle olmuyomuş 😬 şeker sizin kilo alımınızı etkiledi mi peki diyete başlayana kadar? Kaç kilo almıştınız?