Dilekulgtt benim geçtiğimiz salı şeker yüklemesinde açlık 68, tokluk 160 çıktı. Siz de adatıp yeliz hanıma gidiyodunuz sanırım. Yeliz hoca endokrine yönlendirdi yarına randevum var. Salıdan beri çok dikkat ediyorum. Merak ettiğim, size diyeti kim verdi? Endokrin mi yoksa o da diyetisyene mi yönlendiriyo?