SdaSglm PnrGg Canım sadece şişirmesinden dolayı içemiyorsan laktozsuz olanı dene, laktaz enzimi oluyor içinde ve sütü sindirmene yarıyor, vücut yeterli laktaz enzimi üretmediğinde süt ürünleri şişkinlik yapıyormuş
Birkalpdaha PnrGg valla bunu ögrendigim iyi oldu ya sütü bende içemiyorum🤦🏻♀️ Maden suyuna bi selam vereyim😅
Berenannesiceren Fatmaarslanx canım bende sade içemiyordum ama mecbur alıştım sade al ici Ne kendin limon damlat daha iyi
MinnakBebegim PnrGg ben hergun 1 sise bitiriyorum kocaman bi sise ve cok seviyorum maden suyunu ve sadece sadesini iciyorum
MinnakBebegim PnrGg tabikide sadesi daha guzel ve cokda rahat iciyorum😍sut urunleri icemediyim icin maden suyu iciyorum
MrvUmt PnrGg canım bende günde 2 tane içiorm doktorm iç dedi mineral bakımından cok faydalı hem sna hem bebege.ama nie bilmiorm özellikle beypazarı içersen dha iyi dedi.bnde kızılay degil beypazarı içiotm.bazen kızılay alıorm dısardyken o biraz keskin gelio tadi blkide ondn beypazarı tvsiye etti dha hafif mineralli die
PnrGg MrvUmt demekki onlarda kalite kalite olduğu için genelde beypazarı kızılay tawsiye ediliyor dediğin gibi canım
reyhan__oteken1 PnrGg benim doktorum antalya nin en iyi doktorlarindan bana günde 5 bardak bile icebilecegimi söyledi sağlık ocağındaki ebe de günde iki şişe iç vücudunda mineral eksik olmasın dedi
istkizannesi PnrGg ben sordum doktorum istersen beş tane iç bişey olmaz dedi. İçim yandıkça içiyorum her gün bir tane
Pinkbabe PnrGg Canım benimde mide bulantılarımı rahatlattigi için tuketiyordum kontrolde dr a sordum çok istiyorsan sadece 1 tane iç fazlasını içme dedi çok istemek değil mideme iyi geldiği için içiyorum rahatlatıyor beni fakat dr çok iç acıcı söylemedi yine de içiyorum ben faydalı olduğunu düşünüyorum 😌
Pinkbabe PnrGg Bu arada 1 taneden fazlasının tansiyon yukselttigini biliyorum normalde yüksek tansiyon varsa 1 tane de önerilmiyor
PnrGg SdaSglm evet canım onuda duymuştum ama genel olarakta pek sevmiyorum sütü o yüzden sütteki vitamini farkı gıdalarda arıyorum
gdaslik Fatmaarslanx sadesini içmeniz gerekiyor meyvelilerde yapay aroma ve şeker var boşu boşuna vücudunuza yapay şeker almış oluyorsunuz faydasından çok zararı olur size
Ebrs PnrGg meyveli olmadigi surece zararli degil, tersine çok yararlaymış canim. Ben ennfazla iki olmak uzere hergün iciyorum
25agustos Fatmaarslanx ben de içemiyordum sonra yanında limon yiyerek iötim sonra alışıyorsun bir soda olsa da içsem diyorsun 😀
25agustos incialby bende düşük tansiyon var zaten genelde hamilelerde tansiyon düşüyor diye biliyorum
Serencakarli PnrGg günde 1 tane içebilirsiniz içerisinde magnezyum olduğu için yaralı zararı yok bana da doktorum önermiş
Serencakarli Fatmaarslanx meyve li katkı maddesi olduğu için önerilmiyor sadece alıp evde limonlu yapabilirsiniz
Aysenur27 Birgullll ben Kızılay’ın bildiğimiz maden suyunu içtim hep onun da içinde gerekli mineraller var diye ve Kızılay’ın içimi de kolay sade sevmeyen birisi olarak şimdi severek içmeye başladım 😊
OgrtSemaa PnrGg kızlar sade içemiyorsanız içine çeyrek limon ve biraz tuz ekleyin çok lezzetli oluyor ☺️
25agustos OgrtSemaa ben öyle içiyorum ama tavsiye etmek istemedim tuz zararlı ben yapıyorum siz yapmamaya çalışın 😂