25agustos OgrtSemaa ben öyle içiyorum ama tavsiye etmek istemedim tuz zararlı ben yapıyorum siz yapmamaya çalışın 😂
PnrGg MrvUmt demekki onlarda kalite kalite olduğu için genelde beypazarı kızılay tawsiye ediliyor dediğin gibi canım
reyhan__oteken1 PnrGg canın ne kadar isterse o kadar iç canım yani sakıncası yok 😁😁😁 ben bol bol içiyorum içim pişiyor antalya sıcağında
PnrGg SdaSglm evet canım onuda duymuştum ama genel olarakta pek sevmiyorum sütü o yüzden sütteki vitamini farkı gıdalarda arıyorum
Nurseyma PnrGg bebeğin kilo almasını sağlıyor ve anne içinde kalsiyum eksikliğine iyi geliyor kasılmalar için 😉😉