Canan_ Anneyimmmm Kuzumm yavruna kavuşuyosun hiç stres yapma. Düşün Seni rabbin nasıl seviyo ki cennet kokusunu burnuna getirecek🥰 Dualarımz seninle, bir avazda kurtul inşaAllah ❤️
Canan_ Tuubaaa biz bi gün gerideyiz sizden 36+6 yız 🥰 bende de sertleşme, sancı ne ararsan var 🙈 çatı muayenesi henüz olmadık, sağlıkla gelsin kuzularımız ❤️
Canan_ Gulsumkeremsuat benimde 15 mayıstı, ama geç döllenme olduğu için şimdilik 23 mayıs gösteriyor 🙈 Sağlıkla gelsin kuzularımızz canım benim 🥰🤲🏼
AAytach kızlar bende 36+5im, 24 mayis'a kadar beklicez, ama annelere bir sorum olacakti, bebek kanala girdimi? girdiyse kaçinci haftasinda?
Gulsumkeremsuat AAytach bende 36+5 im normal 24 mayıs görünüyor ama ikinci Doğum gene sezaryan olacağı için 15 mayısa gün verdi doktor dogum pozisyonda şuan kafa aşagıda
Canan_ Kahramanlar canım yaa benimde bayağa sancılar vurmaya başladı, bakalım artık nereye kadar gidecek🙈 Sağlıkla gelsin küçük kuşlarımız inşaAllah 🥰🤲🏼
ozgealtinoz Son 2 hafta sezaryen olacağım bugün de kontrolümüz var bakalım hayırlısıyla sağlıkla kucağımıza alalım minik yavrularımızı ❤️🙏
Canan_ Eda4142 canım üzmek istemem ama bu haftadan sonra dönmesi biraz zor oluyor çünkü bebeğin yeri artık bayağa dar oluyor ama hiç canını sıkma Allahtan umut kesilmez, rabbim her ikiniz içinde rn hayırlısını nasip etsin inşaAllah canım benim 🥰🤲🏼
Canan_ Fatovebebegi canım bizde 36+6 yız . Bende de şişmeler başladı el ayak, ama normal dedi doktor sık sık bi kaç dakkalığına ayaklarını kaldır yada sol tarafına yat böylelikle kan dolaşımı daha iyi geçmiş olur. Sağlıkla gelsin yavrularımız 🥰🤲🏼
Gg123 Canan_ heyecan var tabi ama korku da var ben 38 gelsin istiyorum suan temizlik yapılıyor herşey bitsin o gelsin temiz temiz oh ☺️
Canan_ Bettby biz bi gün gerideyiz sizden 🥰 ama bende de sancılar falan oluyo artık özellikle geceleri, ilk doğumun nasıll geçmişti? Genellikle ikincileri bayağa kolay olur diyolar. Sağlıkla gelsin kuzucuklar inşaAllah 🥰🤲🏼
Bettby Canan_ ilk dogumum hastaneye yatısım ve oğlumu kucagıma alışım tam 12 saat sürdü zordu tabi ama bitince unutuluyor bende ikinciler daha kolay gelir diye avutuyorum kendimi inş öyle olur 🤲🏼🤲🏼🤲🏼😊🙈
Bebegim19 38+4 oğluma kavusmama az kaldi heyecan cok fazla rabbim sağlıkla kucagimiza almayi nasip etsin 11 mayıs normal gözüküyor dedi doktorumuz ama bilemeyiz nasil olacağını herseyin hayırlısı 🙏🏼🙏🏼😍😍😍
Canan_ Pakizecetiinn bizde 36+6 yız ama açılma var mı yok mu bilmiyorum hala çatı muayenesi olmadm🤷🏻♀️ Ama sancılar vuruyo artık bende normal istiyorum. Hayırlısıyla gelsin yavrucaklarımız inşaAllah 🥰❤️
Canan_ Yasemincifci kasılmalar başladıysa çok uzatmaz diye düşünüyorum banada vuruyo geceleri yalancı sancılar
Canan_ Yenigelin5206 Canım benım hiç korkma düşün Rabbinin sevdiği kulusun ki Cennet kokusunu burnuna kadar getiriyor. Kuzuna kavuşuyorsun, annelik kolay değil ama biz kadınlar güçlüyüz hep 🥰 Bir avazda kurtul inşAllah ❤️🤲🏼